Optigon
Drevet av innovasjon for økt synlighet
Google vurderer ikke størrelsen på bedriften, men fokuserer på den verdien en nettside gir de besøkende. Dette utgjør en betydelig fordel for små- og mellomstore bedrifter, da det gir dem muligheten til å konkurrere på lik linje med større aktører i sin bransje.
Optigon har identifisert at det er en betydelig andel bedrifter som ikke er klar over denne muligheten, og at det eksisterer et stort potensiale for disse bedriftene ved å arbeide strategisk med sine nettsider.
Med bruk av det siste innen avanserte verktøy sikrer Optigon optimale resultater for sine kunder.
Kundetilfredshet og tillit er kjerneverdier for Optigon. Selskapets omdømme er fundamentert på suksesshistoriene til våre kunder, og tilliten vi har opparbeidet oss over tid har vært avgjørende for veksten.
De tre viktigste faktorene i valg av B2B leverandør
Ifølge B2B PR Sense Blog foretrekker 80 % av beslutningstakere å motta bedriftsinformasjon fra flere artikler fremfor en annonse.
Ifølge Google ser 7 av 10 B2B-kunder videoer gjennom hele salgsprosessen.
Bare 2 % av kalde samtaler resulterer i en avtale, ifølge Leap job. Dette understreker behovet for å utvide dine markedsføringstiltak.